Présentation Anonymouette

Présentez vous ici
Répondre
Avatar du membre
Naimbroth
Chasseur de bronze Nv.2
Chasseur de bronze Nv.2
Messages : 15
Enregistré le : lun. 26 avr. 2021 14:10
ID PSN : Anonymouette

Présentation Anonymouette

Message par Naimbroth » jeu. 9 nov. 2023 11:41

ID PSN : Anonymouette
Âge : 36 ans
Région : IDF
Descriptif des trophées : Les platines dont je suis le plus fier sont Diablo 2 Resurrected (le pire), Stardew Valley, Red dead redemption 2, Batman arkham Knight, Back for blood, Sekiro ...
Comment j'ai connu le forum ? : Google
Type de jeu(x) apprécié : Souls like !
Disponibilité online : Le soir vers 20h et le WE en journée
Description libre : Hello, ça fait 2 ans que je suis inscrit mais je n'ai jamais pris le temps de faire un coucou ici lol. Si vous avez besoin d'aide pour Dark Souls 3, Alien Fireteams elite ou un quelconque jeu que j'aurais déjà platiné, n'hésitez pas à me le demander (directement sur PS).
Bonne chasse ! :rock:
Image
Avatar du membre
Ex-Nihylo
Chasseur d'or Nv.1
Chasseur d'or Nv.1
Messages : 639
Enregistré le : mer. 4 nov. 2015 13:21
ID PSN : ex-nihylo

Re: Présentation Anonymouette

Message par Ex-Nihylo » jeu. 9 nov. 2023 23:22

Welcome !
Be ready.
Image
Avatar du membre
kaiserfrederic
Chasseur d'or Nv.3
Chasseur d'or Nv.3
Messages : 1794
Enregistré le : mer. 20 juin 2012 15:40
ID PSN : kaiserfrederic
Localisation : 79, Saint Maixent l'École

Re: Présentation Anonymouette

Message par kaiserfrederic » ven. 10 nov. 2023 08:25

Sois le bienvenu dans la communauté des chasseurs de trophées :)
Image
karalinda
Chasseur de bronze Nv.1
Chasseur de bronze Nv.1
Messages : 1
Enregistré le : ven. 17 nov. 2023 11:09
ID PSN : as
Localisation : usa
Contact :

Re: Présentation Anonymouette

Message par karalinda » ven. 17 nov. 2023 11:14

Anonymity describes situations where the acting person's identity is unknown. Some writers have argued that namelessness, though technically correct, does not capture what is more centrally at stake in contexts of anonymity. The important idea here is that a person be non-identifiable, unreachable, or untrackable Anonymity is an interesting topic in psychology because it can affect the way people behave and interact with each other. When people feel slope unblocked There are a number of good reasons for anonymity or shielding one's identity online. One is to limit or control how personal data is collected and stored, as well as who can access and use it. This helps prevent security breaches, surveillance and intrusive web-tracking. anonymous, like when they're online or blended in with a large crowd, they tend to be more likely to do things they wouldn't normally do if they could easily be identified.There are a number of good reasons for anonymity or shielding one's identity online. One is to limit or control how personal data is collected and stored, as well as who can access and use it. This helps prevent security breaches, surveillance and intrusive web-tracking.
Répondre